Ροή Ειδήσεων

Κάθε λαός παίρνει αυτό που του αξίζει.

Ως  υποψήφιος Δημ. Σύμβ. του συνδιασμού   ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ  , με επικεφαλής  τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Σάββα Σάββα  , έδωσα έναν καθαρό και τίμιο αγώνα , μιλώντας πάντα ανοικτά  και ξεκάθαρα γι αυτά που  απασχολούν  την  περιοχή   και  τον  Δήμο  μας .

Είχα  και  έχω  εμπιστοσύνη  στους  δημότες του  νέου  καλλικρατικού Δήμου. Η  απόφαση  τους  είναι  σεβαστή  και  η  ετυμηγορία  τους  αδιαμφισβήτητη .

Θέλω  να  ευχαριστήσω  από  καρδιάς  όσους  συνδημότες  , πίστεψαν  σε μένα  και  με στήριξαν με την ψήφο τους .

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον επικεφαλής του συνδιασμού κ. Σάββα Σάββα που με τίμησε με την επιλογή του να συμμετέχω  στον συνδιασμό  και τέλος

θέλω  να ευχαριστήσω  όλους τους συνυποψηφίους μου τόσο στην Φυλή όσο και στο Ζεφύρι για τον ωραίο , καθαρό  και  τίμιο αγώνα  που  δώσαμε.

Θέλω να  προσθέσω  κλείνοντας  ότι  είμαι  ιδιαίτερα περήφανος για τις επιλογές που έκανα  και  θα συνεχίσω να  περπατώ με  ψηλά  το  κεφάλι  για τον  αγώνα  που έδωσα  να  αλλάξουν τα  πράγματα και  τα  δεδομένα  στον  Δήμο  μας  μέσα  από  αντίξοες  συνθήκες  και  υπόγειες  διαδρομές  που δεν ήταν στο χέρι μου  να  αντιμετωπίσω.

Να ευχηθώ καλή συνέχεια στους  δύο  συνδιασμούς  που  πάνε στον δεύτερο γύρο.

Και  στους  συνδημότες μου , να ευχηθώ αυτό που μας είχε ευχηθεί ο Όλι Ρέν  λίγο πριν  μπούμε στο μνημόνιο και  το  Δ.Ν.Τ   ......."  ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ " από  έδω  και  στο  εξής.



με τιμή

Υποψ. Δημ. Σύμβ. Φυλής

με την Ενότητα Πολιτών 

Δαδάνης Σ. Νικηφόρος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου